SKRIVET: 2011-06-05, kl 09:30:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

soooommmar sommar o sol!

Jaha vad skriver man om när man inte gör så mycket? Eftersom det har varit strålande sol de senaste dagarna har jag spenderat den mesta tiden mitt på dagen med att sola. Ska bli kul och se om jag lyckas bli brun.  Jag har alltid HATAT att sola, enda sen jag var liten. Till min mammas stora förtret. Av någon konstig anledning så har det alltid varit mycket viktigt för henne att jag blev så brun som möjligt på somrarna.  EN gång blev jag riktigt brun. (Lyckades bli det under en greklandssemester) Och ni skulle sett hur stolt mamma var över mig då. Haha

 

Jag har ett mycket konstigt pigment har jag märkt. För att bli brun måste jag bli chockerande röd först. Det är inte så att jag har bränt mig, det känns liksom ingenting. Efter en natt så har det lagt sig och blivit brunt i stället. Je je  whatever  works typ.

 

Nej fan! Har hört att det ska bli regn i dag så jag drar la ut o solar så länge det går. … wow mitt liv känns meningsfullt ;)

 

Lite bilder från trädgården (Ringo får ha långlina när jag solar...inte så kul o springa i underkläder in till grannen för att hämta en sprudlande lycklig Ringo som baaaara skulle hälsa på alla litegranna)


AnnaWK

Lille Ringo, vad stor han har blivit!



PUBLICERAT: 2011-06-05, 10:25:01 | URL: http://annawk.blogg.se/
kristina naveda

Ojdå, inte visste jag att jag var så hård på att du skulle va brun på sommaren!!! Knäpp jag e ibland ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: