SKRIVET: 2011-06-23, kl 23:16:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dag i bilder

Orkar inte skriva något i dag. Det är dagen innan midsommar och jag är trött efter mycket spring fram och tillbaka, bla bla bla osv...

Jag lägger upp bilder från dagen i stället. Det får räcka det ;) (typ Mella som tagit de flesta bilderna med hennes systeeeeeeeemkamera.. fancy)


Frukost på gammkosterbåten:



Lite för lik pappa på denna bild:



Jag blandar en grej som jag o Mella målade en vägg med sen:





Jag och Mella tog en promenad efter jobbet:



Kristallklart vatten



Precis när vi skulle ta båten till Strömstad så kom en skön kosterbo och gav oss massa krabbklor.






På finbåten in till stan







... i morgon är det midsommar och dagen (och natten) kommer att spenderas ute på Koster
overandout




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: