SKRIVET: 2011-06-10, kl 00:09:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ont i magen :(

Fy bubblan … i dag har det varit mensvärkens dag. Har legat i soffan och ojjat och ajjat mig större delen av dagen.  När jag har legat sådär och varit sjuk så brukar det alltid tillslut resultera i hyperaktivitet av något slag. Det kan vara hysteriskt flaxande fram och tillbaka (även kallat dans) eller så kan det bli gapskratt och flum-attacker .

Denna gång blev det dock lite mera kreativa aktiviteter. Det blev promenad och träning med Ringo. Vi tränade mest inkallning, stanna och springa lös vid min högra sida (vad nu det ska vara bra till? Mina menshormoner tyckte att det var bra att träna på i alla fall… kanske mest för att jag själv skulle få springa av mig lite)

Sen på kvällen när Mano åkt till nattjobbet och Ringo däckat så satte jag igång med att färglägga några gamla teckningar. Fixade även till min pysselhörna. Satte upp lite teckningar på väggen. Ska nog fortsätta med det allt eftersom.. blev ju ganska fint och inspirerande .

 


AnnaWK

Ja vad mysigt! Är det du som ritat teckningarna?



PUBLICERAT: 2011-06-10, 08:51:16 | URL: http://annawk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: