SKRIVET: 2011-06-06, kl 08:36:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

changing home port, me hearties. YARR!

Hmmmmmm…. Inte så mycket sol i dag ser det ut som…. Inte än i alla fall (håller tumarna för sol sol sol!!)

 

Snart så ska jag byta hamn för denna sommaren (drar den 15:de)

 

Från Falkenbergs hamn....

 

till Strömstads hamn

 

Från detta stadshus....

 

till detta

Jag kan ana en viss arkitektonisk skillnad i de olika stadsstukturerna haha

Strömstad vinner helt klart när det kommer till hamnen. Men Falkenbergs stadshus är fantamig det finaste stadshuset jag någonsin skådat.


AnnaWK

Får Ringo följa med till Strömstad?



Sv: Jo minsann tidsinställda inlägg är räddaren i nöden (himla smidigt faktiskt när jag är på resande fot). Och det glädjer mig att du följer bloggen slaviskt, sånt tycker jag om ;)



Koster - USA... same same but different, jag lovar att uppdatera dig om vad som händer på andra sidan Atlanten, med eller utan tidsinställda inlägg ;)



PUBLICERAT: 2011-06-06, 22:44:50 | URL: http://annawk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: